Wracam! Takie wielkie BUM!!!!!!

Wracam!
Takie BUM!!

Znaliśmy się 7 lat.
Wszystko było okej.
Nasze relacje nie były szerokie.
Zwykłe ,,Cześć” na korytarzu.
Wszystko było okej.
Moje uczucia do niego nie były duże.
Nie podobał mi się.
Inni chłopcy wydawali się być lepsi.
Ale wszystko musiało się zmienić.
Na lepsze?
NIE!
Zdecydowanie na gorsze.
Zaczęło się od wycieczki szkolnej.
Pomyślicie ,,SERIO? Nie mogłaś być bardziej oryginalna?”
Ale tak było naprawdę.
Wycieczka jak wycieczka.
Papierosy, dużo zwiedzania, przemycanie osób na noc.
Chyba każdy wie o czym mówię!
Ale na tej wydarzyło się coś jeszcze.
Tak więc wracając z jakiejś wycieczki razem z moją przyjaciółką jak zwykle usiadłyśmy na tyle.
Za nami usiedli chłopacy.
I on!
Najprzystojniejszy, najlepszy i w ogóle cały najlepszy.
Tylko wtedy jeszcze tego nie wiedziałam.
Wszystko było okej.
Rozmowy
Śmiechy
Głośna muzyka.
Ale był też postój.
I wtedy to się zaczęło.
Znając go 7 lat
Dopiero wtedy go pokochałam.
Odwróciłam się i nagle czas stanął w miejscu.
Byłam tylko ja i on.
Jego wciągające oczy, kasztanowe włosy.
Wszystko w nim było idealne.
I tak zaczęła się ta historia....



HEJ!
Jeju jak dawno mnie tu nie było.
Może zacznę od tego, że postanowiłam wrócić.
Nadal będę pisać o postaciach z Violetty.
Pisze mi się bardzo gładko.
Myślę, że większa przerwa mnie wzmocniła.
Zdaje sobie sprawę z tego, że chyba nikogo już tu nie ma.
Ale to w sumie jakbym od nowa rozwijała bloga.
Tak więc wracam!
Z nową energią!
Nową weną!
Nowymi pomysłami!
I nową mną!
Od teraz jestem Sky.
Tak więc trzymajcie się cieplutko!
I miłych ferii tym, którzy tak jak ja je zaczynają już jutro.
A tym w szkole życzę powodzenia w nauce i super ocen!
,,Sky”

Komentarze

Popularne posty