Powrót! Nowy prolog!

Prolog

Siedząc na oknie mam ochotę wyskoczyć. Siedząc w szkole w ławce zastanawiam się czemu trafiłam na takich idiotów. Powiem jedno. Łatwo jest mnie zranić. Moje uczucia są kruche. Ale i tak się tym nikt nie przejmuję. Jaki los mnie jeszcze czeka? Na razie nie wiem nic. Przynajmniej według innych. Bo przecież moje życie jest idealne. Nikt nie zna mnie naprawdę. Nikt nie chce mnie poznać. Przychodzi szkolna wycieczka i nagle on. Z równoległej klasy zaczyna kolorować mój świat. Jak potoczą się nasze dalsze losy? Czy zacznę się uśmiechać?




Hejoszkyyyyyyy
Powracam!
Wiem że przerwa była długa!
Ale najpierw miałam wycieczkę a teraz w poniedziałek złamałam rękę.
Mam nadzieje że jeszcze ktoś tu jest.
Tak więc skomentujcie.
Bardzo wam dziękuję za 28 000 wyświetleń!
I ten krótki post dedykuję Natce.
I chce jej powiedzieć że ja się nie poddam!
Bo to tylko chwila zwątpienia!
Idę leczyć rękę.
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Aaaa kochana moja wróciła! ❤
    Ciesze się. Nowa historia?
    Zapowiada się ciekawie. Nawet bardzo. Czekam na jedyneczke 😉
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty