Podróż w stronę marzeń!!!

Podróż w stronę marzeń!

Hey kochani
W dzisiejszym poście opowiem wam trochę o moim kolejnym spełnionym marzeniu.
A mianowicie:
Wyjeździe do Włoch!!!
Tak to jest moje marzenie od 4 lat.
I to właśnie w tym roku ono się spełni.
Może zacznę od początku
Tak więc w lutym tego roku do mojej mamy doszła
lista ofert obozów letnich.
Jednym z tych obozów był właśnie ten do Włoch.
Możecie sobie wyobrazić mój atak szczęścia gdy dowiedziałam się że mama mnie na niego zapisała!
Uwierzcie że gdy tylko się dowiedziałam zaczęłam mówić co wezmę, jak to będzie i nie myślałam o niczym innym.
Dopiero moja mam uświadomiła mnie że to dopiero w lipcu.
Tak więc sprawa trochę przycichła.
Jeśli chodzi o to co to za obóz to
Obóz jest do miejscowości Cesenatico.
Trwa on od 9 lipca do 20 lipca.
Jak się tam dostanę?
Więc już wyjaśniam.
Jedziemy autokarem.
Sam obóz jest poświęcony głównie wypoczynkowi i dobrej zabawie.
Tak więc mniej więcej to tyle.
Teraz chciałabym dać wam parę porad dotyczących pakowania.
    1. Przygotujcie spis rzeczy, które chcecie ziąć i według niego szykujcie rzeczy,
    1. Zanim zaczniecie wkładać rzeczy do walizki lub torby wyłóżcie je gdzieś, żeby móc je jeszcze raz przejrzeć
    2. Najcięższe rzeczy typu woda albo bluzy, spodnie, buty pakujcie zawsze na dno walizki.
    3. Małymi rzeczami uzupełniajcie pozostałe luki
    4. Rzeczy, które mogą wam się wysypać albo wylać pakujcie w torebki foliowe albo owijajcie folią spożywczą.
    5. Zawsze starajcie się wziąć jak najmniejsze opakowania.
    6. Weźcie trochę zwykłych reklamówek, mogą wam się przydać w pakowaniu rzeczy z powrotem.
    7. Starajcie się wypchać każde miejsce w walizce
I to chyba wszystkie moje rady jeśli chodzi o pakowanie.
Tu macie parę zdjęć z tego jak ja się pakowałam.








Tak więc do zobaczenia w następnym poście.
Besos:-*
Kate
PS. Sorry za błędy ale post pisany na szybko

Komentarze

  1. Zrób zdjęcia i pokaz tutaj te piękne miejsca we włoszech :)
    Też bym chciała wyjechać do Włoch

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam sie z Patty. Udanego wyjazdu. Czekam na rozdział. Kocham

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty