Back To School 2k16 #1

Cześć,

Jak każdy pewnie zauważył zbliża się rozpoczęcie roku.
Więc jak każdy pojechałam do sklepu i kupiłam parę rzeczy, które przydadzą mi się w szkole.
W tym roku idę do 1 klasy gimnazjum, więc postanowiłam zainwestować w nowe plecaki, które posłużą mi prawdopodobnie przez następne 3 lata.
Pierwszy plecak: Puma (Decathlon) 69.99
Drugi plecak: Biedronka 29.99

Ponieważ książki dostanę w szkole nie musiałam ich kupować.
Ale oprócz książek przydadzą mi się oczywiście zeszyty.
Jako że oglądając różne filmiki polskich youtuberek zauważyłam że praktycznie wszystkie polecają zeszyty A5 do matematyki i ja wyposażyłam się w 2 takie.
Większość zeszytów kupiłam w biedronce ale nie wszystkie.
Niestety nie pamiętam już cen zeszytów.





Moje ulubione zeszyty, które jakoś tak mnie motywują to te:
Nie mogło oczywiście się obyś bez moich kochanych ananasów <3
W szkolę nie może się obyć bez piórnika :
Auchan 3.50
Piórnika pustego nosić nie będę, więc tak oto jego wyposażenie:
Opakowanie 3 długopisów (Biedronka) 6.99
Długopis zielony i czerwony (Auchan) 0.80 sztuka
Reszta długopisów i cienkopisów jest z tamtego roku


Jeśli chodzi o mnie to ja nie mogę sobie poradzić bez korektora
Jest on jeszcze z zeszłego roku
W szkole nie może także zabraknąć takich rzeczy jak:
Kleju: (Auchan) Nie pamiętam ceny
Gumki: Jedna jest z zeszłego roku, druga (Auchan) nie pamiętam ceny
Ołówków: Są z zeszłego roku i niestety nie pamiętam ceny
Kredek (Auchan) Chyba 6.50



Jak każdy uczeń mam matematykę, więc wolę być przygotowana i kupiłam zestaw matematyczny
Zestaw: (Biedronka) 6.99
Linijka długa: (Auchan) Nie pamiętam ceny, ponieważ jest to linijka kupiona parę lat temu

Jeśli chodzi o mnie to ja bardzo dużo notuje i zaznaczam, więc nie wyobrażam sobie roku szkolnego bez samoprzylepnych karteczek i kolorowych zakreślaczy
Karteczki: (Biedronka) 2.49 jedno opk.
Zakreślacze: Nie wiem, ponieważ są z zeszłego roku






W tym roku kupiłam także pojemnik wielofunkcyjny, ponieważ ostatnio jem bardzo dużo różnych sałatek i warzyw z ryżem
Pudełko: (Biedronka) Nie pamiętam





Do szkoły także przydatne są nawilżane chusteczki
Chusteczki: (Rossman) Chyba 3.49 ale nie jestem pewna





A gdyby na lekcjach mi się nudziło zaopatrzyłam się także w kolorowankę
Kolorowanka: (Auchan) 10.28 Chyba


I tak oto pokazałam wam moje wszystkie rzeczy do szkoły na ten rok szkolny.
Mam zamiar dać wam jeszcze jednego posta z trikami i poradami jak przetrwać szkołę.
Ale pytam się was jeszcze czy chcecie post o nowych ciuchach i butach na nowy rok szkolny???
I jak wam podobał się ten post??
Czekam na wsze komentarze.
Besos:-*
Kate

Komentarze

Popularne posty