Notatka

Parę ogłoszeń

Jak widać troszkę zaniedbałam bloga i chciałabym wam wyjaśnić dlaczego
Po pierwsze po obozie do Włoch od razu wyjechałam do siostry. 
Jak już wróciłam to musiałam robić generalny porządek w moim pokoju.
I dopiero 3 dni temu skończyłam.
Zaczęłam pisać na wattpadzie.
I możecie mnie teraz zabić ale to chyba tam przeniosę pisanie opowiadań, bo na blogu chciałabym dodawać posty bardziej o mnie.
Oczywiście wiem że pewnie niektórzy z was teraz nie będzie już go czytać ale zrozumcie że mi piszę się lepiej na wattpadzie.
Tak więc jakby ktoś chciał dalej czytać moje opowiadania to zapraszam na moje wattpada:
@KateTaler
Co do dalszych postów na blogu to do końca następnego tygodnia powinny pojawić się następujące posty:
-Obóz marzeń (fotorelacja)
-Warszawa -czyli weekend mega wrażeń
Kolejna sprawa to taka:
Właśnie jutro jadę do Warszawy i dlatego chcę dodać taki post.
I jeśli jesteście z Warszawy to z chęcią bym was poznała, dlatego jak mnie zobaczycie to nie bójcie się podejść.
I ostatnia sprawa na dziś to:
Moja ibff Natalia ma dziś urodziny i z tej okazji chcę jej życzyć:
Zdrowia
Szczęścia
Fajnego Boya
Mega przygód
Naszego spotkania
Dobrych ocen
Uśmiechu
Hajsu
Spełnienia marzeń i ogólnie wszystkiego Naj!
I na dziś to już wszystko!
Tu macie moje social media:
snapchat: Ka$ika

Komentarze

Popularne posty