(Nie)grzeczna Dziewczynka- One

Zapowiedź! Prolog! Part One!




Co się stanie gdy plany 16-nastoletniej Martiny trochę się pokrzyżują?
Co będzie gdy dziewczyna zamiast do wymarzonej szkoły pójdzie do rejonowej?
Co gdy na jej drodze staną imprezy, chłopaki i narkotyki?
Czy Martinie uda się nie wpaść w pułapkę?


Gdybyście zapytali mnie jeszcze w dzień zakończenia roku szkolnego jakie mam plany na wakacje odpowiedziałabym ,, Oczywiście że dostać się do liceum nr 3 i przede wszystkim wyluzować" ale teraz wszystko się zmieniło.
A tak w ogóle nazywam się Martina Stoessel, mam 16 lat i mieszkam w Londynie.



Ach..
Wakacje
Najlepszy czas w życiu nastolatka.
Pomyślałam i wstałam. Była godzina 9, więc jak na mnie bardzo wczesna. Poszłam do łazienki wzięłam prysznic, pomalowałam się i ubrałam czarne krótkie spodenki i fioletowy t-shirt. Gdy skończyłam poszłam na dół do kuchni i zjadłam śniadanie. Jako że były wakacje napisałam do mojej przyjaciółki Monici.
Ja- Hey laska
Mon- No siema
Ja- Co dziś robisz?
Mon- Cały dzień w domu
Ja- Starbucks?
Mon- Okej to za 20 minut?
Ja- Oczywiście bayo.
Ponieważ nie otrzymałam odpowiedzi, poszłam do przedpokoju i założyłam moje ukochane czarne superstary. Wyszłam z domu zabierając torebkę. Założyłam na uszy moje słuchawki i puściłam muzykę. W Sturbacks'ie byłam po 15 minutach. Zajęłam nasze ulubione miejsca i czekałam na przyjaciółkę. Dziewczyna była już po 5 minutach. Przywitałyśmy się przytulasem i zamówiłyśmy kawę. Zaczęłyśmy rozmawiać i nim się zorientowałam była już 14. Pożegnałam się z przyjaciółką i ruszyłam w stronę domu. Byłam w nim już po 15 minutach. Przywitałam się z rodzicami i ruszyłam do swojego pokoju. Usiadłam na łóżku i otworzyłam laptopa po czym sprawdziłam social media. Gdy skończyłam zeszłym na obiad. Podczas obiadu dowiedziałam się o szykującym się wyjazdem. Strasznie się cieszyłam. Wyjazd miał być za 4 dni więc już dziś zaczęłam szykować pierwsze rzeczy. Gdy skończyłam była już 21, więc poszłam do łazienki i przebrałam się w piżame. Włączyłam film na laptopie i nawet nie wiem kiedy zasnęłam...


Hejka,
Jest tu ktoś jeszcze w ogóle?
Witam was w mojej nowej książce.
Jest to książka wzięta z moje Wattpada.
Zmieniłam tylko bohaterów.
Mam nadzieje, że wam się spodoba.
Mam nadzieję, że będzie tu chociaż jedne komentarz.
Tak więc do następnego.
Besos:-*
Sky

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty