Part Two

Part two



To już dziś!
Dziś są wyniki do jakiej szkoły się dostałam!
Mam nadzieje że dostałam się do mojej wymarzonej szkoły- czyli liceum ogólnokształcące nr 3.
Tak więc jak tylko wstałam i się ogarnęłam weszłam na laptopa i sprawdziłam. I wtedy mój cały świat obrócił się o 360 stopni. Nagle dotarło do mnie że nie idę do wymarzonej szkoły tylko do rejonowej.
To oznaczało tylko jedno!
Nie byłam wystarczająco dobra by mieć szansę. Jak się też okazało chwile później idę do klasy chemicznej. No cóż trzeba przeżyć. Wstałam od laptopa i powiedziałam rodzicom o zaistniałej sytuacji. Starali się mnie pocieszyć ale nie za bardzo im się to udało. Poszłam do kuchni i zjadłam śniadanie. Następnie założyłam trampki i wyszłam z domu biorąc deskorolke. Już po chwili jechałam słuchając mojej ulubionej muzyki. Potrzebowałam pomyśleć. Mój spokój nie trwał długo, ponieważ wpadłam na kogoś.
Był to dosyć wysoki chłopak o zielonych oczach i brązowych włosach. Był bardzo przystojny i wysportowany.
Moje roztrzepanie sprawiło, że w efekcie końcowym wylądowałam na nim.
-Um...Sorry- powiedziałam wstając z niego.
-Nic nie szkodzi- powiedział posyłając mi zniewalający uśmiech.
-Nic ci nie jest?- zapytałam chcąc mieć pewność.
-Nie, spokojnie. Zresztą powinienem bardziej uważać jak jeżdżę- i w tym właśnie momencie zauważyłam, że też miał deskę.
-To moja wina, zamyśliłam się- odpowiedziałam.
-Tak w ogóle to jestem Jorge- przedstawił się.
-Martina ale wolę Tini- powtórzyłam jego ruch.
Koniec końców wyszło na to, że siedziałam z nim w kawiarni gadając dosłownie o wszystkim.



Hej, Hej, Hej
Witam w 2 rozdziale.
Przepraszam za to co jest na górze ale jest już późno.
Ja dopiero skończyłam się uczyć.
Niestety dzisiaj do 19.30 siedziałam w szkole.
Na dodatek jutro mam parę kartkówek i konkurs.
Więc wyszło tak jak wyszło.
Jednak chciałam wam coś dodać bo znowu zrobiłam dużą przerwę.
Ale nic na to nie mogę poradzić.
Jest to związane z moimi prywatnymi sprawami.
Do końca maja powinno się wszystko poukładać.
Do tego czasu rozdziały będą bardzo krótkie.
Mam nadzieję, że nie jest to takie beznadziejne.
Starałam się jak najbardziej skleić do kupy fragment z Wattpada z tym nowym.
Następny już taki nie będzie.
Tak więc do następnego.
,,Sky”
Ps. Kocham to zdj <3

Komentarze

Popularne posty