One part Leonetta: Każy potrafi kochać!

One Part Leonetta
Każdy potrafi kochać
Czym jest miłość? Jedni nazwą to zauroczeniem, które po jakimś czasie zamienia się w przyzwyczajenie, inni natomiast powiedzą że jest to uczucie w którym szczęście drugiej osoby jest ważniejsze od twojego.
Ona postrzega miłość jako coś co zawsze przemija. Ma ona 17 lat, na swoim koncie wiele nieudanych związków, a była już w wielu. Jedni pomyślą szczęście ma, a ona tylko coraz bardziej zastanawia się czemu ma takiego pecha. Dziewczyna nie wierzy już w miłość. Woli przyjaźń. Ma dwie przyjaciółki Fran i Cami. Czy uwierzy w końcu w miłość?

2 listopad 2015 rok
Jak co dzień wstałam, poranna toaleta, dylemat w co się ubrać, śniadanie, gonienie by zdążyć na autobus, szkoła, powrót do domu, obiad, odrabianie lekcji i coś co kocham najbardziej czyli internet. Tak wygląda mój zwykły dzień i taka rutyna przez cały tydzień, tylko weekend jest fajny. To jest trochę wkurzające bo przez to pół życia mija bez sensu. Jak odnaleźć sens życia? Czym on w ogóle jest? Jedni mówią że to miłość inni że pieniądze, ja natomiast uważam że go nie ma.

2 listopad 2016 rok
Wreszcie odnalazłam sens życia. Jest nim jednak miłość. Odkąd poznałam Leona wszystko się zmieniło, moje życie zyskało kolory. To właśnie mój ostatni rok nauki, a teraz przeprowadzam się do Leona.

2 listopad 2017 rok
Jestem już wolna od szkoły. Pewnie ciekawi was co robię? Podróżuję teraz w trasie koncertowej. Moje życie stało się wspaniałe.

2 listopad 2018 rok
Jestem w ciąży!!!! Tak bardzo razem z Leonem się cieszymy. Już za 9 miesięcy będę mamą.

2 listopad 2019 rok
Razem z Leonem jesteśmy rodzicami 3-miesięcznej Naty. Jesteśmy już zaręczeni.

2 listopad 2020 rok
R.I.P.
Leon Verdas
urodzony 19 grudnia1996r. zm. 27 października 2020r.
Pokój jego duszy.
Ona zmarł zostawił mnie i Naty. Odszedł przez jakiegoś wariata, który go potrącił. Walczył tydzień ale się poddał. Uwierzyłam w miłość ale się zawiodłam. Nie ma jej.

2 listopad 2039 rok
To już dziś skończyłam 19 lat. Jak co roku od 15 lat przychodzę tutaj na grób mojej mamy i taty. Tata poddał się w 2020 roku, a mama rok po nim dokładnie tego samego dnia. Zawsze będzie mi ich brakować.
Naty Verdas.
Ja natomiast będę walczyć do końca. Rodzice by tego chcieli.



Hej Kochani,
Co tam u was?
U mnie masa roboty ze szkoły.
Przepraszam was za to że nic nie daję ale no niestety szkoła
Ale tak na przeproszenie ma OP
Jest on smutny ale jest.
Nie podoba mi się on
ale zostawiam opinię wam.
Rozdział nie wiem kiedy :/
OP Dedykuję Królik Królik
PRZYPOMINAM O KONKU
Miłego wieczoru!
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Oczywiście boski :-* trochę smutny :( <3 ale dużo uświadamia !!! Oby tak dalej ! ♡♡♡ Czekam na więcej ♡ ♡ ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo *-* WZRUSZYŁAM SIĘ :'( Czekam na więcje <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki, że dopiero teraz komentuje, ale byłam w szpitalu :( A teraz mam masę lekcji do nadrabiania i piszę to w pośpiechu xd Cudo <3 Bardzo smutny :cc Ale i tak boski <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty