Rozdział 2 -Mała

Rozdział 2


Siedział jakiś bardzo przystojny szatyn.
-Hej mała- powiedział. Ha dobre- Jestem Leon ale takie ślicznotki jak ty mówią mi Leoś, więc Leoś ty pewnie Violetta- dokończył. Co za tupet. Już wiem że się nie polubimy.
-Mała?- powiedziałam w miarę spokojnie- Małego to ty masz w spodniach- dobre Villu.
-Nie prawda- oburzył się- Chcesz się przekonać?- powiedział i zaczął rozpinać spodnie.
-Nie dzięki, obejdzie się. I mnie na takie teksty nie złapiesz- powiedziałam- Tak więc teraz sio. Ja się ogarnę- powiedziałam i wypchnęłam go za drzwi. Był nieziemsko przystojny. Jego grzywka...aww.
Och Violka ogar. Rozmarzyłaś się o tym buraku. Nie myśląc więcej rozpakowałam walizkę. Wzięłam rzeczy na przebranie i poszłam do łazienki. Zmyłam makijaż i wzięłam prysznic. Wyszłam spod prysznica i wysuszyłam włosy. Zrobiłam nowy makijaż i ubrałam się w to. Spakowałam jeszcze plecak i zeszłam na dół.
-Leon po kolacji pójdziemy na miasto?- zapytałam.
-Oczywiście, dla Ciebie wszystko- powiedział. Po pół godzinie kolacja była gotowa. Zaczęliśmy jeść, Atmosfera była rodzinna. Po skończonym posiłku razem z Leonem ruszyliśmy na miasto. Chodziliśmy po uliczkach, oglądaliśmy widoki. Na koniec poszliśmy na plaże. Siedzieliśmy i patrzyliśmy na morze. Było boskie. W pewnym momencie Leon objął mnie ramieniem. Było cudownie. Chciałam by tak chwila trwała wiecznie. W pewnym momencie się pocałowaliśmy. Było bosko


Miśki witam.
Mi się zaczęły ferie.
Ale tak naprawdę od wtorku mam grypę.
Tak więc
następny rozdział nie wiem kiedy ale pewnie w niedziele.
Nie przedłużam.
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Wściekli się wszyscy z tymi rozdziałami dzisiaj :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Małego to ty masz w spodniach" hahaha
      Pierwszy pocałunek? Łał.
      Plaża. Spacer. BESO.
      Chyba jeszcze ich nie spikniesz co nie?

      Boskiiii.
      Czekam na next :*
      Buziaczki :* ❤

      Maddy ❤

      Usuń
  2. Super rozdział ale dlaczego taki króciótki :/ Chcę więcej...
    Coś ta Viola za szybko uległa Leonowi hihi :D
    Czekam na następny post na blogu!!! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Elo melo!!!
    Violka świetnie pojechała po Verdasie.
    Tak właśnie trzeba z chłopakami! !!
    Hahhaha
    Czekam na next
    pozdrawiam
    Życzę weny
    Całuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, hej! W końcu wracam! :D Rozdział boooski <3 Leonetta i besos ♥ I czego tu chcieć więcej? :D Dawno mnie nie było, ale wszystko nadrobiłam i jestem! Tak wgl mnie też zaczęły się ferie :D No nic, czekam na kolejny rozdzialik i sama biorę się za pisanie. Pozdrawiaam :***

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty