One shot/Leonetta/ Miłość z skatepark'u

One shot Leonetta
Miłość z skateprk'u.
Ona- 16 letnia córka Germana Castillo. Dziewczyna o wielkiej pasji do jazdy na deskorolce. Potrafi wykonywać triki ale też gdzie tylko może jeździ na desce Penny Board. Violetta poza jazdą interesuje się też muzyką. Ma dwie przyjaciółki Fran i Lu. Marzy aby w te wakacje poznać miłość swojego życia.

On- 17 letni chłopak, który przeprowadził się właśnie do BA. Jego pasją jest jazda na deskorolce i oczywiście muzyka. W tym mieście nie zna praktycznie nikogo. Czy pozna?

***1 lipca***Violetta
Obudziłam się i uświadomiłam sobie, że to pierwszy dzień wakacji. Wstałam wykonałam poranne czynności, zrobiłam lekki makijaż i niechlujną kitkę i ubrałam się w to:

Wyszłam z domu i podjechałam do cukierni. Kupiłam tam rogala z czekoladą i sok pomarańczowy. Schowałam wszystko do plecaka i pojechałam do parku. Usiadłam na ławce i zaczęłam jeść ,,Śniadanie”.
Po około 15 minutach skończyłam i pojechałam do skate parku. Zaczęłąm jeździć po rampach. W pewnym momencie zderzyłam się z kimś. Tym kimś okazał się boski szatyn o szmaragdach zamiast oczu.
-Przepraszam nie zauważyłem Cię-powiedział i pomógł mi wstać.
-Nie spoko ja też powinnam uważać-powiedziałam i uśmiechnęłam się.
-Jestem Leon, a ty?-zapytał
-Violetta ale mów mi Villu-odpowiedziałam z uśmiechem.
-No to Villu może dasz się zaprosić na mrożony jogurt?-zapytał z uśmiechem.
-Jasne, czemu nie- odpowiedziałam.
Po około pół godzinie siedzieliśmy w parku i opowiadaliśmy o sobie. Dowiedziałam się o Leonie bardzo dużo np. to że jest z Meksyku, albo że niedawno się przeprowadził i nie zna nikogo. Nim się obejrzeliśmy było popołudnie. Poszliśmy na pizzę jako obiad. Bawiłam się dziś świetnie, szczególnie że z nim...

&&&&&&&&&&&&&&&&&
A więc witam was z os. Przepraszam, że tak długo nic nie dodawałam ale w szkole jest jakaś masakra normalnie. I teraz tak os jest pisany tak trochę z wymysłu ale też trochę wzięty z życia. Mam nadzieję że wam się spodoba. Następna część minimum 3komy. Przypominam o KONKURSIE. Prawdopodobnie nie dojdzie on do skutku, bo pracę dała tylko 1 osoba. Ale macie jeszcze 16 dni, a jest to dużo czasu. Co do rozdziału to nie wiem kiedy będzie. I są pewne zmiany, a więc:
-Rozdziały będą pojawiać się tylko w weekendy.
-Na blogu nie będę tak często.
I to chyba tylko tyle. MAM NADZIĘJĘ,ŻE BĘDZIĘCIE DALEJ ZE MNĄ I WBIJĄMY 4000 WYŚWIETLEŃ.
BESOS:-*
Kate

Komentarze

  1. Jeju oczywiście boski OS. ♡♡♡ Ja już od paru dni myślę nad moim OS do konkursu ;) + gratki ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Super OS <3 Ja jak zwykle spóźniony zapłon i komentuje dzień po :x No, ale nieważne xd Ważne jest, że napisałaś to cudeńko :* U mnie jest już 2 rozdział, więc zapraszam ;) Oczywiście czekam też na 9 rozdział :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty