Przepraszam!!!!!!!!!!!!!

Przepraszam!!!
Kochani zawaliłam. Rozdziału nie ma długo, a czemu? Bo jest szkoła, a w tym roku mam spr 6 klas. Więc mam dużooooo nauki. Nie wiem kiedy będzie rozdział ale postaram się żeby pojawił się jutro. Mam nadzieje że ktoś tu nadal jest. Więc strasznie was przeprasza za to że spieprzyłam sprawę. I Dziękuje za 3520 wyświetleń. A teraz taka mała niespodzianka. Jeśli pod tym postem będzie 5 komów dam 50 faktów o sb. Do roboty!
Besos:-*
Kate
Takie zdj na pocieszenie.

Komentarze

  1. Nic się nie stało, rozumiem Cię. Mam tak samo :/ Głupia szkoła:/ Tak mi się nie chce iść jutro, że nie wiem jak to będzie. Ja już na jutro musiałam się uczyć na niemiecki.Katastrofa!! Nwm jak tak dalej będzie to zwariuję. :'(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie martw się miśka ;* życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic się nie stało ;* Ja nadal cierpliwie będę czekać na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty