Fala rozstań Cz.3

Fala rozstań :( CZĘŚĆ ||| 
Nicolas Garnier również rozstał się ze swoją dziewczyną :( Raphitą . (Jest ona modelką ) byli para przez ostatnie półtora roku . Nagle jego dziewczyna zaczęła wstawiać na Instagrama zdjęcia z innym chłopakiem no i wtedy było już wiadomo , że Nicolas i Raphita nie są razem :( 
Więcej o tym związku nie wiem przepraszam . 
                                                                   I to już koniec !
Mam jednak nadzieję , że już nikt z naszej ukochanej grupy się nie rozstanie !!!

I ostatnia część tego artykułu pisana przez moją kochaną Natalie. Dzięki za ten artykuł. Za jakieś pół godziny będzie o VL mam nadzieje że cały artykuł wam się podobał. Jak ktoś chce może mi napisać komentarz ja na niego na pewno odpowiem i jest mi miło jak komentujcie. Bo dla was to chwilka a dla mnie to motywacja do dalszej pracy.  Całuje i pa pa. :*

Komentarze

Popularne posty