60 faktów o mnie! 60 post na blogu!

60 Faktów o mnie!!!

  1. Mam na imię Kasia, drugiego nie mam.
  2. Moje przezwisko to Kasika.
  3. Ma w domu zwierzyniec: 2 psy, 2 duże akwaria ryb, jaszczurkę i chomika. XDDD
  4. Uwielbiam gotować.
  5. Jestem strasznym śpiochem.
  6. Jestem nocnym markiem.
  7. Jestem osobą uzależnioną od internetu, komputera, telefonu i MP4.
  8. Muzyka to coś dzięki czemu funkcjonuję.
  9. Wszyscy którzy mnie znają mówią, że mam duszę artystki.
  10. Chcę iść na akademię sztuk pięknych ale wszyscy mi odradzają.
  11. Od kąt skończyłam 3 i pół roku bawiłam się w pisanie. Stąd wzięła się ta pasja.
  12. Jestem osobą wrażliwą i zbyt ufną.
  13. Mam pecha w życiu.
  14. Jestem uparta.
  15. Kocham tańczyć.
  16. Nienawidzę nudy.
  17. I osób fałszywych, nieszczerych.
  18. Koleżanki mówią że nadaję się na modelkę.
  19. Jeżdżę na Penny Board.
  20. Kocham deskę.
  21. Miłością tą zaraziła mnie Sylwia Lipka.
  22. Moimi ulubionymi YouTobe'rami są: Sylwia Lipka, Wielmożny Igor, Littlemoonster96, Agnieszka Grzelak, Jorge Blanco, Glam Paula, Rezi i wiele innych.
  23. Kocham żelki.
  24. Nr.1 na mojej playliście to ,,Sam na sam”- Szymona Chodynieckiego i ,,Waiting for love”-Avicii.
  25. Zawsze mam przy sb słuchawki.
  26. Jestem w szóstej klasie.
  27. Nie lubie o sobie mówić.
  28. Wolę słuchać innych i im doradzać.
  29. Nie wiem co pisać a jeszcze sporo do napisania.
  30. Wszystko co piszę na bloga jest analizowane i poprawiane chyba ze sto razy.
  31. Nie chcę się ujawniać.
  32. Moje życie jest wariactwem.
  33. Dziwię się że jeszcze żyję.
  34. Szybko leci.
  35. Jestem na bloggerze prawie pół roku.
  36. Mam drugi blog ale go zaniedbuję.
  37. Gdy się zamyślę nie wiedzę nikogo tylko mój świat.
  38. Mogę godzinami patrzeć na jeziora, morze, drzewa, niebo i chmury.
  39. Uwielbiam oglądać filmy.
  40. Moimi ulubionymi są Lol i Ostatnia piosenka.
  41. Tsaa wiem Miley Cyrus.
  42. Potrafię całą noc słuchać muzyki.
  43. Kocham komedie romantyczne.
  44. Jestem miłośniczką książek.
  45. Jak czytam nie ma mnie wśród żywych.
  46. Kocham pływać.
  47. Kurdę co jeszcze??
  48. Mam stronkę i grupę na FB.
  49. Tak więc wpisuj Kate Taler i dołączaj do grupy.
  50. Jej już 50.
  51. Wielka V-lovers.
  52. I Tinistas, Jorgistas, Mechistas, Lodofanaticas, Ruggeristas i jeszcze kocham Albę.
  53. Czasem widzę świat kolorowy, a czasem szary.
  54. Kocham szkolne dyskoteki.
  55. Uwielbiałam Monster High.
  56. Mam 7 lalek.
  57. Są fajne bo mają gibkie kończyny.
  58. Mam brak weny :-/
  59. Jupi zaraz koniec nie wiem co jeszcze pisać.
  60. No i koniec! Dzięki za to że jesteście już ze mną przez 60 postów.
    Witam
    Mordy moje!
    Oto 60 post na tym blogu!
    Za 10 dni będę miała 6 miesięcy na blogu!!
    Dawajcie w komach pomysły na OS/OP!!!!
    PLISSS!!!!
    Co do rozdziału? Nie wiem kiedy?
    A teraz cześć!
    Besos:-*
    Kate

Komentarze

  1. Niech Leonetta będzie RAZEM!! HEHE nie no żartuję bardzo lubię wzruszające coś historie więc mozę nwm nie mam weny :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. I tak o tb wszystko wim :* Bratnie dusze :* a pomysł Ci w szkolę podsunę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana gratuluję 60 postu <3 + może jakiś wzruszający trochę smutny OS. ? Coś w stylu , że np. Jorge jest chory ? Wiesz o co mi chodzi ;* Kocham Cię ♡♡♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty