Os Marzenia się spełniają /Leonetta/ 6 miesięcy bloga!

Marzenia się spełniają
Os Leonetta!
Przeczytaj notkę pod OS!
Ona- 17 letnia fanka zespołu Rock Bones. Zawsze marzyła by pojechać na ich koncert czy jej marzenie się pełni? A jak wygląda? Urocza szatynka o czekoladowych oczach.

On- 19 letni wokalista zespołu Rock Bones. Świetny muzyk ale też idol tysiąca nastolatek. Jednak sława go jeszcze nie omotała. Jak wygląda? Nieziemsko przystojny szatyn o szmaragdowych oczach.

Co połączy te dwójkę? To na razie wiem tylko ja!

Violetta
Dzień jak co dzień. Jednak wiem że coś się wydarzy tylko co? Wracam do domu rzucam torbę w kat przedpokoju i idę do salonu. Mój tata siedzi na kanapie i patrzy coś na Ipodzie. Idę do kuchni. Moja mama jak zwykle w wyśmienitym humorze pichci obiad. No cóż idę na górę kładę się na moim łóżku i przeglądam internet. Naglę widzę wielki nagłówek Rock Bones już w lipcu zagrają koncert w Nowym Yorku. Bilety Już w sprzedarzy!
Wchodzę w link i patrzę wszystkie bilety wyprzedane no tak czego ja oczekiwałam? No nic pora na obiad. Schodzę na dół a moi rodzicę zachowują się dość dziwnie. W pewnym momencie słyszę JEDZIESZ NA KONCERT ROCK BONES. Nie wierzę a na dodatek okazuję się że na Meet&Great. Wiedziałam że coś się dziś wydarzy!

Dzień koncertu
TO JUŻ DZIŚ!!! Nie mogę uwierzyć. Jestem na maksa szczęśliwa! Zaraz koncert, a później Meet&Great.

Po koncercie Meet&Great
Koncert był wspaniały piosenki po prostu awww. No i jeszcze Leon. Ile to ja bym dała by był moim chłopakiem. Ale on może mieć każdą. Idę już na spotkanie. Każdy wchodzi oddzielnie ale super zaraz moja kolej. Dobra wchodzę!
-Hej jestem Leon, to jest Maxi, to Diego, a to Fede- powiedział. Ale on jest boski.
-Hej jestem Violetta- przedstawiłam się.

2 lata później
A więc od czego by tu zacząć? Hmm
Wszystko zaczęło się na Meet&Great. Spodobałam się Leonowi. Po koncercie u nas mieli przerwę i Leon spędził ją ze mną. Przeżyłam z nim mój pierwszy raz. Później poprosił mnie o chodzenie. Dwa tygodnie po tym dowiedziałam się że mieliśmy wpadkę. Po 9 miesiącach urodziłam zdrową Vivien Verdas. Pewnie teraz zastanawiacie się czemu Verdas? Bo przy porodzie małej Leon mi się oświadczył. A teraz stoję przed ołtarzem mam na sobię to

i zaraz mam swój ślub. Czy żałuję? Nie. Tak naprawdę wszystko zaczęło się od mojego marzenia. Od marzenia do miłości.
Koniec?
Nie to dopiero początek.


No hejo kochani!
Nie wiem czy wiecie ale dziś jestem na blogu już pół roku!
Zleciało to jak 6 minut!
Zaczynałam jako dziewczyna, której pasją
jest pisanie!
Poświęciłam Blogu naprawdę dużo!
I nie żałuje mojej decyzji!
Bo tak naprawdę to wydaje mi się, że
osiągnęłam wiele!
Mam już prawie 6 Tyś. Wyświetleń,
Na google+ jest ich ponad 14 i pól tys.
Zdobyłam wspaniałe czytelniczki,
I przede wszystkim robię to co kocham!
Może nie poświęcam teraz tak dużo czasu
na bloga ale to przez to,że
jestem w 6 klasie i muszę się przyłożyć do nauki.
Ale wiedzcie że jest to na prawdę wiele,
to co osiągnęłam znaczy dla mnie dużo
I przede wszystkim chce podziękować
za to
wam
bo bez was to by się nie udało!
Jesteście wspaniali!
Kocham Was najmocniej na świecie!
Możecie mi wierzyć lub nie ale teraz pisząc to mam łzy w oczach.
Tak naprawdę przez te pół roku
zmieniłam się i dorosłam
zaczęłam postrzegać życie inaczej
A blog rozwijał się razem ze mną
Pamiętam jak go zakładałam
jak wbił mi 1000 wyświetleń
Jak wbiło 2000
Pamiętam jak cieszyłam się
gdy
zobaczyłam każdy wasz
komentarz,
wyświetlenie.
Dziękuję Wam za to!
Jesteście tak naprawdę
częścią tego bloga.
I to wy pomogliście mi w tym wszystkim
Gracias
Wiem że jest was już parę
i mam nadzieję
że
pod tym postem
będzie komentarz od
każdego kto czyta tego bloga
Jeszcze raz wam dziękuję!
Gracias!
I powiem Wam że marzenia
się spełniają!!
Nie wiem kiedy następny post
ale postaram się jak najszybciej!
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Jejku ♡ ♡ ♡ One Shot jak zwykle przeboski <333 Gratki z okazji 6 miesięcy na blodżgu ❤❤❤ I bywaj tu częściej <333 + Tak marzenia się spełniają ! Ale czy na pewno wszystkie ? Hmmmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!
    Zajebisty OS!! Cudeńko ❤
    Czekam na jakiś rozdziałek!
    Sama nie mogę się zebrać do napisania heh
    Całuski ❤❤
    Królik ♡ ♥ ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje kochana <3 Świetny Os, zresztą jak zawsze ^^ Przepraszam, że komentuje dopiero teraz, ale lepsze później niż wcale, prawda? :D Czekam na next, lub na kolejny świetny Os :* Jeszcze raz gratulacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Graty!!! <3 Śliczny OS !!!
    Chciałambym tak zeby moje marzenie się spełniło!!! <3
    Czekam na kolejny OS lub rozdział!!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty