Zawieszam!

Zawieszam!
Pisząc to płaczę!


Jak pewnie wiecie już po tytule
zawieszam bloga
Już od dawna zbierałam się żeby to napisać
lecz zawsze nie mogłam
bo bardzo zżyłam się z blogiem
Chce wam trochę wytłumaczyć:
-Kochani jestem teraz w klasie 6 i nauka mnie przerasta,
-Wracam do domu o 17, 18 i nie mam na nic siły,
-Mam problemy w szkole i prywatnie,
-I problem najważniejszy nie mam tej pieprzonej weny.
Moja BFF Natalia21smie błagała mnie
żebym została na blogerze mówiła że wszystko się
ułoży i tak zwlekałam ale teraz uświadomiłam sobie że to nie ma sensu
Pewnie teraz myślicie że robie sobie żarty albo wyłudzam komy
nie tak nie jest
nie zmuszam nikogo do komentowania
każdy robi to gdy chcę
ale miło jest widzieć każdy wasz kom
nie ja naprawdę zawieszam bloga, nie usuwam
dlatego że jest on zbyt ważny dla mnie
nie wiem na ile na tydzień, miesiąc może rok
zapewne kiedy już wrócę nikogo tu nie będzie ale cóż decyzja podjęta
Także z całego serca dziękuję każdej osobie która weszła na ten blog,
przeczytała coś, skomentowała
Dziękuje wam za to.
Nie wiem tak naprawdę ile osób mnie czyta
ale wiem że parę na pewno
nie wiem ile będzie pod tym postem komów ale dzięki za to
każde wyświetlenie wbijane przez was za wszystko.
Nie przedłużając
jeszcze raz wam
Dziękuję
za to że byliście ze mną i że doszliście ze mną aż do teraz
Zawsze będę was kochać
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Ojejku ... ♡ A tak myślałam , że kiedy tu wejdę to nie zobaczę innej notki niż ta ! Ale widzę twój trud i wiem , że nie zawsze ma się czas :( ale wiedz , że ja będę czekać na twój powrót [*] ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielka szkoda.
    Będę czekać, bo wierzę , że jeszcze do nas wrócisz!
    Trzymaj się ciepło.
    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam , że kiedyś zobaczę to tutaj! :'(
    Rozumiem Cię ja jestem w 3 gimnazjum i łatwo z nauką nie jest :/
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze wrócisz i dopadnie Cię wena!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty