Rozdział 3 ,,Wesołe Miasteczko"

Rozdział 3
***Violetta***
-To może....- odezwał się Leon
-Do wesiołego miastecka- krzyknął malec siedzący z tyłu.
-Uspokój się Zack- powiedział srogo Leon- A tak w ogóle to jest Zack mój syn, ma 4 lata- dopowiedział.
-Cześć, jestem Violetta ale mów mi Villu- powiedziałam do malucha.
-To Violu gdzie chcesz jechać?- zapytał się mnie Leon.
-Wesołe miasteczko to w sumie nie taki zły pomysł- powiedziałam.
-No dobrze- powiedział Leon i ruszył.

W wesołym miasteczku byliśmy po 15 minutach drogi. Od razu wejściu Zack jak i Leon rzucili się na samochodziki i wariowali na nich z 20 minut, a ja w tym czasie miałam się z nich i robiłam zdjęcia. Gdy już z nich zeszli poszliśmy kupić watę cukrową. Chłopaki zajadali się nią brudząc przy tym jak nie wiem.
-Ale jesteście słodcy, aż chce się was schrupać- powiedziałam śmiejąc się przy tym.
-A szczególnie ja- wypiął się dumnie Leoś.

Później poszliśmy do domu strachów. Przechodząc przez niego strasznie się bałam i nie raz tuliłam się do Leona, a on jeszcze bardziej mnie w siebie wtulał. Gdy mieliśmy już dość poszliśmy na kolacje i razem w 3 zjedliśmy kolacje. Wracając do domu Zack powiedział że się świetnie bawił i że jest zmęczony. Leon odwiózł mnie pod mój dom i na pożegnanie dał buziaka w policzek. Weszłam do domu i powędrowałam na górę. Weszłam do łazienki i wykonałam wieczorne czynności. Gotowa do snu poszłam do łóżka i przed snem rozmyślałam nad dzisiejszym dniem. Leon to takie duże dziecko. Wzięłam do ręki telefon i patrzyłam na zdjęcia które zrobiłam. W pewnym momencie dostałam sms'a.
Od Leosiek:
Jak tam zmęczona po naszym wypadzie? Zack od razu po położeniu do łóżka zasnął. :-)
Do Leosiek:
Troszeczkę. I było naprawdę fajnie i Zack'owi chyba też się podobało. Dobra ja idę spać bo jutro nie wstanę. :-*
Od Leosiek:
Dobranoc. Miłych snów księżniczko.
Nie odpisałam na tamtego sms'a bo usnęłam myśląc o Leonie.



&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
I mamy rozdział 3. Mam nadzieje że wam się podoba taki z perspektywy Villu. Miał się on pojawić jutro, ale tak bardzo was kocham że dodaje go dzisiaj. I liczę na dużo wyświetleń bo do 500 wyświetleń zostało jeszcze tylko 20. Liczę na was. I mam pomysł żeby następny rozdział był 18+ chcielibyście? Liczę na odpowiedź w komentarzach. Kocham Was Kasia. Liczę na Komentarze i Wyświetlenia.

KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ=MI CHCE SIĘ PISAĆ

Komentarze

  1. Boski rozdział ❤❤❤ Chce dalej !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Leon to takie duże dziecko hahahha jesteś boska i piszesz boskie rozdziałyyyy

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon to takie duże dziecko hahahha jesteś boska i piszesz boskie rozdziałyyyy

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty