#LBA 1

#LBA 1


Hej kochani dziś zostałam nominowana do LBA
przez Alexe BlancoG
(Blog)

Tak więc pytania od niej:
1. Jak masz na imię?

Mam na imię Katarzyna ale nienawidzę pełnej
nazwy więc po prostu Kasia.
Ale znajomi mówią mi Kasika

2. Co sądzisz o Larze (była dziewczyna Leona)?

Lubie ją i nawet niedawno zaczęła mi pasować do Leona ale i tak Leonetta najlepsza.

3. Jaki jest twój ulubiony zespół?

R5 i 1D oczywiście!

4. Twoja ulubiona piosenka z Violetty?

1 sezon: En mi mundo
2 sezon: Soy mi mejor momento
3 sezon: Crecimos Juntos

5. Twoja ulubiona książka?

Hmm Zostań jeśli kochasz i 50 twarzy Greya

6. Jaki film polecasz?

Zostań jeśli kochasz, 50 twatzy Greya, LOL,
Dzień Dobry Kocham Cię, Dlaczego nie?

7. Co sądzisz o plotce dotyczącej ciąży Stephie? Myślisz, że to prawda?

Szczerze nawet o niej nie słyszałam ale i tak uważam że to nie możliwe.

8. Tomas czy Diego?

Zdecydowanie Diego!
Kocham Leona ale Diego jest też super!

9. Który sezon Violetty najbardziej przypadł ci do gustu?

Zdecydowanie 2 był najciekawszy

10.Ulubiony youtuber/youtuberka
Dużo by wymieniać:
-Dziewczyny:
-Stylizacje TV
-Red Lipstick Monster
-Agnieszka Grzelak
-Banshee
-Livv
-Pograjmerka
-MaryKateAnPlay
-Sylwia Lipka
-Chłopaki:
-DG
-Rezi
-Stuu
-Marcin Dubiel
-Kaiko
-SargeThePlayer


Tak kochani to już wszystkie pytania jeśli chodzi o osoby które nominuje to:
-Maddy (Blog)
-Marta Jabłońska (Blog)
-Daria V-Lovers Polonia (Blog)

Moje pytania:
1.Jak masz na imię?
2.Ile masz lat?
3.W jakim województwie mieszkasz?
4.Co sądzisz o moim blogu?
5.Trzy ulubione blogi?
6.Ulubiony aktor?
7.Ulubiona piosenka?
8.Od jak dawna piszesz bloga?
9.Kim chcesz być w przyszłości?
10.Ulubiony kolor?
11.Ulubiony kwiat?


To już na tyle.
Do zobaczenia w środę.
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Misiu wybacz, ale będę musiała odmówić przyjęcia nominacji.
    Przepraszam bardzo. Pisałam u siebie w notce, że nie przyjmuje nominacji. Mimo iż nie odpowiem na pytania bardzoooo z całego serduszka dziękuję Ci za nominacje 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że mnie nie nominowałaś... :/
    :D <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejny post tego typu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty