Rozdział 6 ,,Wariat"

Rozdział 6
Przeczytaj notkę!!!

Ten wariat stoi i całuję mnie na środku chodnika! Ale i tak jest bosko. Odrywamy się od siebie i patrzymy sobie w oczy. Jego szmaragdy lustrują moją twarz. Nagle on bierze mnie na ręce i idzie w stronę domu. Nawet nie wiem kiedy zasypiam.

Budzę się u siebie w pokoju. Jestem w koszulce Leona. Co dziwne bo miałam na sobie co innego. Podnoszę się i patrzę na zegarek w telefonie. 10.20 no nieźle. Wstaję i idę do łazienki. Biorę szybki prysznic i suszę włosy. Robię makijaż i idę do siebie. Wybieram ten zestaw i się ubieram. Gdy jestem w samej bieliźnie i stoję przed lustrem do pokoju wchodzi z nikąd Leon?! Podchodzi do mnie i całuję w szyję.
-Masz piękne ciało- szepcze a ja płonę rumieńcem.
-Wynocha- śmieje się.
-Okej zejdź na dół, śniadanie czeka- szepcze i wychodzi. Ja już go nie rozumiem. Po co to wszystko? Szybko się ubieram i schodzę na dół. Tam zjadam śniadanie i razem z Leonem ustalamy że dziś idziemy do parku. Biorę moją torebkę i ruszamy. Rozmawiamy i śmiejemy się. W parku siadamy na ławce i oglądamy dzieci bawiące się na placu zabaw.
-Violu masz tu coś- mówi Leon i zabiera listek z moich włosów. Nasze twarze się zbliżają. Jesteśmy już coraz bliżej siebie.
-Ej gołąbeczki- krzyczy Lu, która idzie razem z Fran. My jak oparzeni odskakujemy od siebie. Kocham ją ale ją zabije.
-Nie obściskiwać się w miejscach publicznych- mówi i się śmieje.
-My przecież...- zaczyna Leon.
-My już widziałyśmy, co wy na wypad do kina?- pyta po chwili.
-Ja chętnie- mówię i patrzę na Leona.
-Okej- mówi i ruszamy do kina.
Gdy jesteśmy już na miejscu wybieramy jakąś komedie i kupujemy popcorn. Wchodzimy do sali i zajmujemy miejsca. Komedia jest świetna, po prostu płaczemy ze śmiechu.
Po zakończonym seansie idziemy jeszcze na pizzę. Jedząc rozmawiamy i żartujemy. Gdy kończymy posiłek ja i Leon idziemy przez park.
-Violu...- mówi nagle Leoś.
-Tak?- pytam z uśmiechem.
-Zostaniesz moją dziewczyną?-pyta.
Zamieram...


Hejoszkyy.
Żyję.
Jakby ktoś się zastanawiał.
Przepraszam że tak długo ale mam zawirowanie w szkole
I nie wiem jak z dalszymi postami.
5 kwietnia ma egzamin i chce go zdać jak najlepiej.
A teraz muszę się przyłożyć do nauki
Więc nie wiem.
Ale postaram się coś dodawać.
Chcielibyście konek na OS?
Powiedzcie co sądzicie w komach.
I taki szantażyk
6kom=next
Besos:-*
Kate.

Komentarze

  1. Violka zgódz się. Powiedz TAK.
    Ma powiedzieć tak.
    Wypad do kina. Leonetta + Lu i Fran.
    Nie ładnie dziewczyny tak przerywać gołąbką.
    Rozdział zajebisty, ale ty dobrze o tym wiesz.
    Pozdrawiam Patty;*
    Buziaczki♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Plose plose plose ja chce Leonette. Violka jak mu dasz kosza będziesz żałować, a wasze relacje ulegną pogorszeniu. Ja to wiem!
    Wypad do kina. Pocałunki. Mrrr.
    Cuuuddooowny :* ❤
    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo !!! Niech Viola się zgodzi,please!! <3 :D
    Czekam na next!!!
    Konkurs mógł by się odbyć ale jakoś teraz nie mam weny i nwm czy bym napisała :/ ale pomyślę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Melduję się!
    Wczoraj przeczytałam rozdział, ale dziś komentuje!
    Rozdział zarąbisty!
    Violka ma się zgodzić!
    Rozumiemy się?
    Kom piszę na szybko, bo lekcje mnie gonią :x
    Czekam na next, a co do konkursu to ja tam się zgadzam :D
    Chętnie coś podeślę, o ile się wyrobie xd
    Dobra kończę pisać, bo naprawdę muszę wracać do lekcji :(
    Pozdrawiam :*
    Ps. Kom napisałam teraz 2 raz, bo w tamtym pozjadałam literki :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział <3 Generalny :) Czekam na next :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://wszystko-zacznie-sie-od-nowa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LBA na moim blogu! :)) http://leonetta-thousand-years.blogspot.com/ :**

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty