Os /Leonetta/ -Castillo- cz.4

One Shot /Leonetta/
-Castillo-
cz.4
-Ja? Niby z kim?- pytam ze sztucznym uśmiechem.
-Violu, nie ukryjesz przede mną tego że nosisz moje dziecko. Ty to wiesz i ja to wiem- powiedział z uśmiechem. O mój boże. Nigdy nie widziałam piękniejszego uśmiechu.
-Nawet jeśli tak to nie oddam Ci go- syczę w jego stronę.
-Nie musisz razem je wychowamy- mówi i mnie całuje. Odpływam. Całkowicie się mu oddaje. Przenosimy się do sypialni. Tam wiadomo co się dzieje.

Jakiś czas później
Właśnie sobie leżę. Leon bawi się moimi włosami.
-Wiesz że i tak nie jesteśmy razem i że nie będziemy?- pytam.
-Będziemy, już za niedługo- mówi i całuję mnie w czoło.
-Mówiłam Ci, ja nie bawię się w związki- mówię i wstaję z łóżka owijając się kołdrą- A teraz masz 30 minut na opuszczenie mojego mieszkania- dokańczam swoją wypowiedź, zgarniam bieliznę i idę wziąć prysznic.
Ten człowiek mnie wkurza, nie rozumie tego że nie bawię się w związki.
Po 30 minutach wychodzę z kabiny. Ubieram się i schodzę na dół. Tam na kanapie siedzi nie kto inny jak pan Verdas. No kurwa. Nie sposób z tym człowiekiem.
-Miałeś sobie iść- mówię podchodząc do niego.
-Oj misiu, nie gniewaj się- mówi i całuje mój policzek. Miejsce którego dotknął piecze jak cholera.
-Proszę daj mi szansę- mówi i klęka na jedno kolano. Nie wierzę.
-No dobra niech będzie- mówię i go całuję. Po oderwaniu oboje się szeroko uśmiechamy.
-No to teraz ty idziesz na górę się położyć, a ja zrobię nam kolację- mówi, podnosi mnie i zanosi na górę. No tak odezwał się troskliwy tatuś.

Godzinę później
Leon zrobił już kolację i właśnie ją jemy. Ja postanowiłam że się na nią przebiorę. Mam na sobie ten zestaw.
-Violu, jak nazwiemy nasze dziecko?- pyta mnie Leon.
-Jak dziewczynka to Chloe, a jak chłopiec to Max- mówię.
Leon wstaje, podchodzi do mnie i.....
C.D.N

No Hejoszkyy,
Od razu mówie
Maddy nie zabijaj.
Ale ten Szhot będzie miał jeszcze kilka części.
Ktoś mnie już widział?
Dodałam nowe zakładki, zapraszam do zajrzenia.
Beos:-*
Kate

Komentarze

  1. Ejjj co tak krótko ?! Ha ha no nie co raz krótsze piszesz :/ nie ma co czytać :* i nie rób z Violetty już takiej czarownicy :* Czekam na nexta :-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie żyjesz!
    Siekiera? Młotek? Widły? Grabie? Łopata? Co wolisz? Ja osobiście wybrałabym widły. Fajnie się wbijają.
    To co?

    Kolejna część. Zajebista
    Tylko znowu kończysz w takim momencie?
    Kurde najważniejsze, że są razem.
    Piękne imiona.
    Będzie dziewczynka?

    Czekam na next :*
    Buziaczki :* ❤

    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnyyyyyyyy, szkoda tylko że takkk krótki!!! <3
    Chce już następny!! :/
    Piękne imiona <3 Ciekawe czy będzie chłopiec czy dziewczynka? <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Perełka ♥ Leoś jaki troskliwy *-* Nie no, tylko Violce pozazdrościć :D No nic, czekam na kolejną część <3 Tak wgl zapraszam do mnie, wreszcie jest nowy rozdział :D Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty