Szczęśliwego nowego roku i Dziękuje!

Dziękuję za ten rok.
Szczęśliwego nowego roku.

Witam was kochani,
Dziś już 31.12.15
I kończy się ten wspaniały rok.
Mi tak naprawdę jest trochę szkoda.
Przez ten rok wydarzyło się tak wiele.
Zyskałam tak wiele.
Stałam się kimś lepszym.
Dziękuje
W tym roku osiągnęłam coś co wcześniej wydałoby mi się
niemożliwe.
Tym czymś jest założenie bloga.
Nigdy bym nie przypuszczała że będę mieć odwagę
prowadzić bloga.
Udzielać się w internecie.
Ale spróbowałam i nie żałuje
I namawiam wszystkich tych,
którzy nie wiedzą czy to zrobić.
Zróbcie,
na początku będzie trudno
ale warto.
Chce podziękować jeszcze pewnej dziewczynie.
To ona sprawi że jeszcze tu jestem.
To ona daję mi kopa w dupę kiedy tego potrzebuję
To ona mnie wspiera.
To ona wytrzymywała wszystkie moje głupawki.
Dziękuje Natka.
Chociaż jesteś na drugim końcu Polski to Wspierasz
mnie jak możesz.
Chce też podziękować:
Maddy,
Lodusi,
Alexie
I wszystkim moim innym czytelnikom.
Kocham Was.
To dzięki wam jeszcze pisze.
I jeszcze chce wam życzyć udanego sylwka i
udanego Nowego Roku.
Życzę wam żeby 2016 był jeszcze wspanialszy.
Ja mam już tylko jeden cel
chce wbić 20 000 wyś do 19 kwietnia.
Jeszcze dziś/jutro
będzie os.
Tak więc trzymajcie się.
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Wow, jako pierwsza pisze komentarz i to jeszcze w nowym roku! *-* co do podziękować, to nie ma za co kochana! Czytanie twojego bloga to dla mnie przyjemność :)) Życzę ci wszystkiego najlepszego! :D ~~2016 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marta spóźniona, ale obecna!
    Również życzę Ci wspaniałego Nowego Roku!
    No i dużo, dużo weny.
    Nie zanudzam już :*
    Pozdrawiam,
    zapraszam na rozdział do mnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku <3 Dziś przeglądam twojego bloga zupełnie od początku ... Czytam te wszystkie rozdziały ... wspominam tamte chwilę <3 a obecnie zastanawiam się czemu nie zostawiłam tu koma choć pamietam jak to czytałam ? No no nie wiem ... no , ale cóż ... chociaż teraz coś napisałam ... i dziekuję za wszystko co robisz <3 My inspiration <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty