Os /Leonetta/ -Castillo- cz.3 i życzenia.

One Shot /Leonetta/
-Castillo-
cz. 3
Przeczytajcie notkę!

-A ja nie, a teraz wyjazd z mojego domu- warczę wściekła.
-Słonko, już mówiłem zawsze dostaje to co chce, teraz chce Ciebie więc wyjdę kiedy zechcę- mówi rozpinając moją sukienke.
-Gościu spierdalaj, idź do dziwek a mnie zostaw w spokoju- mówię i ciągnę go za koszule do wyjścia. Otwieram drzwi i go wystawiam za nie.
-I tak nie odpuszczę- mówi, posyła mi całusa i odchodzi. Wreszcie spokój.

Następnego dnia
Siedzę sobie w pracy już 4 godzinę. Zaraz zwariuje. To za dużo pracy. A na dodatek jeszcze ten cholerny ból brzucha. Muszę iść z nim do lekarza.
-Już jestem Violu- mówi Nath wchodząc do mojego biura- To w czym Ci miałem pomóc?- pyta .
-Wiesz na dziś już chyba w niczym bo mam dość pracy ale jutro musimy zrobić wnętrze do domu jakiegoś gościa- mówię wstając z fotela- Do zobaczenia jutro- zgarniam torebkę, mówię i całuje rozgrzany poiczek Nathaniela.


Tydzień później, wizyta u lekarza
Jestem właśnie u lekarza i czekam na wyniki badań.
-No, panno Castillo, jest pani w ciąży- mówi młody lekarz, a ja zastygam w bezruchu. Że co kurwa? Ja w ciąży? No nie mówcie mi że z Verdasem. Kurwa wszystko składa się w całość. Cholera. Biorę wyniki i wychodzę z gabinetu. Wracam do domu, przebieram się w ten zestaw i siadam na kanapie przed telewizorem, włączam jakąś denną komedie i oglądam. Moje oglądanie przerywa dzwonek do drzwi. Klnę pod nosem i ruszam w stronę dźwięku. Otwieram drzwi i zamieram to Verdas.
-Czego chcesz?- szyczę na przywitanie.
-A może by tak ,,Cześć Kochanie”?- pyta rozbawiony.
-Dobra gadaj czego chcesz i spadaj- warczę.
-Wiem że jesteś w ciąży- mówi. O cholera. Jestem w dupie.
Ciąg dalszy nastąpi....
Hejoszkyyy,
Witam was w wigilię.
Dostaliście już jakieś prezenty?
Ja nie, u mnie nawet jeszcze choinki nie ma.
Ale dziś chciałabym wam życzyć:
Dużo spokoju,
Rodzinnej atmosfery,
Pysznych pierożków
i przede wszystkim
Prezentów!!!
Pamiętacie jeszcze jak mówiłam,
który os wysłać na konek?
Tak więc wysłałam ten pt. Walka
i
zajął 1 miejsce.
Nawet nie wiecie jak się ciesze.
Tu macie link:
Ten post dedykuje osobie,
której napisałam o parę słów za dużo i
ją straciła. Przepraszam Cię Kuba.
I choć wiem że i tak nie zobaczysz tego posta.

Tak więc do następnego.
Besos:-*
Kate

PS. Chcecie żebym napisała post
o moim dzisiejszym dniu?
Mówcie w komach.

Komentarze

  1. Dlaczego ty mnie tam męczysz?
    No kurde ile tych części jeszcze będzie? Ja zwariuje
    Violka w ciąży.
    Leon juz wie. Ale skąd?

    Kurde dawaj mi tu szybko next!

    Wesołych Świąt!
    Szampańskiej zabawy sylwestrowej!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    Buziaczki :* ❤
    Maddy ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawaj mi kolejną część bo tutaj zwariuję <3 <3
    Dziękuję i wzajemnie Wesołych radosnych świat Bożego Narodzenia <3
    Oraz Szczęśliwego Nowego Roku
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Zasłużyłaś na 1 miejsce ♥ A co do tego Os jest świetny <3 Też życzę Ci Wesołych Świąt, choć kiedy to piszę to w sumie niedługo się kończą :c No, ale nieważne. Czekam na next <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty