One Shot /Leonetta/ Wspomnienie cz.2

One Shot /Leonetta/
Wspomnienie
cz.2

Kurdę już 18.30 a ja jeszcze nie gotowa. Wychodzę spod prysznica i suszę włosy. Maluję się i zakładam to. Patrzę na zegarek 18.56. Schodzę na dół i robię ostatnie poprawki. Punkt 19.00 w moim apartamencie rozlega się dźwięk dzwonka. Otwieram drzwi i zamieram. Wygląda bosko. Jest piękny, idealny, niesamowity.
-Cześć Violu, wyglądasz bosko- mówi i całuję mój policzek.
-Hej Leon ty też- mówię. Szatyn łapię moją rękę i wychodzimy. Wsiadamy do jego limuzyny i jedziemy. Siedzę u niego na kolanach. Nie powiem czuję się nieziemsko ale też dziwnie.
-Wiesz że wyglądasz kusząco?- mówi i całuję moją szyję. Przyjemne ciepło panuję na tym kawałku skóry.
-Naprawdę?-pytam przed jego wargami. Nie wiem co mną kieruję ale jest to niesamowite uczucie. Czyżbym się zakochała?
-Wiesz że mnie prowokujesz?- pytam i muska delikatnie moje usta.
-Ja?- droczę się z nim. W tym momencie szatyn wbija się w moje wargi i całuję bardzo namiętnie.
-Robert zmiana planu jednak do mnie do apartamentu- mówi po naszym oderwaniu do szofera.
-Czyli jednak zmiana planów?- pytam szeptem.
-Tak. Violu zakochałem się w tobie już gdy tylko Cię ujrzałem- mówi i całuję moje rozgrzane usta.
-Ja też Cię kocham- mówię po naszym pocałunku.
-Mam pewne plany- mówi, a jego ręce zjeżdżają na pośladki.
-Ciekawe- mówię i wtulam się w jego klatkę piersiową.

Do jego apartamentu dojeżdżamy około 19.45. Leon otwiera drzwi i puszcza mnie przodem. Widzę ścieżkę z płatków róż. Leon mówi żebym nią poszła. On zaraz do mnie dołączy. Idę więc po ścieżce. Dochodzę do jakiś drzwi. Otwieram je i widzę pięknie ozdobiony pokój z jaccuzi. Obok leży jakiś bardzo ładny strój kąpielowy i karteczka. Według instrukcji mam się w niego przebrać. Tak więc robię. Zaraz po tym do pomieszczenia wchodzi Leon. Podchodzi do mnie i obejmuje od tyłu.


Cześć, Czołem
Witam w drugiej części shota.
Tak więc mam nadzieję że się spodoba.
Chcecie następną 18+?
I do następnego.
Maddy nie zabijaj
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Ja jestem kochana cierpliwa.
    Do czasu...;)
    Kolejna część...Ehh
    Zajebista część!
    Maddy poplosi +18
    Mamy Lajonette :*
    Niespodzianka w apartamencie Leona

    Maddy ❤

    PS. Widły czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow!
    Jeszcze lepsza niż jedynka.
    +18? Skuszę się.
    V i L super słodcy.
    Kochany OS.
    Do next!

    Melloniasta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny !! Chce nastpny!!! <3 I oczywiście skuszę się na 18+ :DD <3
    Czekam co będzie w next!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty