Rok spełnionych marzeń!

2015 rok
Rok spełnionych marzeń!

Hey!
Dzisiaj przychodzę do was z dziwnym dosyć postem
nie przedłużając zapraszam do dalszej części posta!
Opisze w nim najważniejsze daty dla mnie.



Zacznijmy może od
06.01.2015r.
Tego dnia zostałam przyjęta na stronkę o Violettcie.
Strasznie się starałam i się udało.
Byłam mega szczęśliwa.
Czemu ta data jest dla mnie ważna?
Dlatego że dzięki tej stronce poznałam
Moją Ukochaną BFF
Natulę.
Otóż też była admi na tej stronce.

Następną datą jest
28.03.2015r.
Tego dnia pierwszy raz rozmawiałam z Nati i
zostałyśmy BFF
Było to dzień przed pierwszym VL
Miałyśmy się spotkać. Ale nie wyszło.

I oczekiwana przeze mnie data czyli
29.03.2015r.
Tak tu moje marzenia się spełniły!
Pojechałam na koncert VL o którym marzyłam.
Może opowiem trochę więcej...
W listopadzie ogłoszono pierwszy koncert VL
Ja razem z koleżanką od razu zaczęłyśmy misję
Koncert.
I tym sposobem 29 marca byłam w Atlas Arenie
I o 19 spełniło się moje 1 marzenie!!

Kolejna data to
19.04.2015r.
Tego dnia założyłam tego bloga!
Dokładnie o 16.09 pojawił się pierwszy post!
Tamtego dnia były już 2 pierwsze komentarze i 80 wyś
Byłam mega szczęśliwa!

Kolejna data dla mnie ważna to
25.06.2015r.
To oczywiście dzień moich urodzin.
Spędziłam je najlepiej w życiu!
W gronie najważniejszych dla mnie osób!

Następną datą jest data
19.08.2015
Tego dnia byłam
na lotnisku i czekałam na obsadę.
Niestety nie udało mi się ich spotkać gdyż
musiałam jechać pół godziny przed ich przylotem.
Ale takim sposobem byłam 2 raz na VL.

Następna data to
22.08.2015r.
Tego dnia byłam 2 raz na VL
Po raz kolejny moje marzenie się spełniło.

Ostatnia data to
09.09.2015r.
Tego dnia poznałam mojego byłego przyjaciela.
Niestety teraz już się nie przyjaźnimy
ale i tak był naprawdę kochanym przyjacielem.

Mamy już teraz rok 2016,
nie wiem co przyniesie
nikt nie wie
ale mam nadzieje że będzie
równie wspaniały niż 2015
To już wszystko na dziś
Besos:-*
Kate
Już jutro będzie rozdział więc zapraszam :-*

Komentarze

  1. Na pewno ten rok będzie dla Ciebie wyjątkowy.
    Czekam na rozdział.
    Patty;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty