One Shot ,, Jortini-Zawsze razem, na zawsze"

One Shot dedykowany jest Violetta na zawsze zostanie w naszych sercach, do końca . Ty zawsze mnie wspierasz i na dodatek znamy się po za blogiem. Dziękuję. <3 :*

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
-Ej Tini,  co jest? - spytała się Mechi- Zaraz wchodzisz- dodała po chwili.
-Nic, pogadamy po koncercie- odpowiedziała szatynka.

~~~~~~~ Przed wejściem na scenę
-Hej Tinka, to nasz ostatni pocałunek w tej trasie, cieszysz się? - spytał brunet.
-Tak......- odpowiedziała-...chyba...- dopowiedziała niesłyszalnie.

☆☆☆☆☆☆ Po koncercie (Pokój dziewczyn)
-Tini miałaś mi powiedzieć co się stało,  no więc mów- powiedziała Mechi.
- Peter..... o..on ze....mną zerwał- powiedziała szatynka łamiącym się głosem- A na dodatek zakochałam się w Jorge- dopowiedziała i się rozpłakała. Dziewczyny nic więcej nie mówiły tylko ją przytuliły i zaczęły ją pocieszać.

☆☆☆☆☆☆ Dwa tygodnie później
-Hej Tini dasz się wyciągnąć na spacer?-spytał się Jorge.
-Jasne czemu, nie?- odpowiedziała z uśmiechem

~~~~~ Na spacerze
-Jorge gdzie ty mnie prowadzisz? - spytała szatyna.
-Już jesteśmy- odpowiedział.
-Jezu tu jest pięknie- powiedziała i usiadła na ławce.
-Tini, bo ja chcę ci coś powiedzieć- zaczął- ja się w tobie...
-Ja też się też się w tobie zakochałam przerwała mu i go pocałowała.
-Jednak tamten to nie był nasz ostatni pocałunek- zaśmiał się szatyn- a ta ławka jest nasza- dopowiedział i wyrył serce a w nim napis ,, J+T= WMNZ <3".

♡♡♡♡ 10 Lat później
Widzimy naszych bohaterów wraz z 6-letnią córką Violettą. Są na tej ławce i wspominają ten nie ostatni pocałunek. A ich córka patrzy na napis wyryty na ławce.
-Zawsze razem- mówi ich córeczka
-Tak córciu ,, Zawsze razem,  na zawsze"- mówi Jorge i przytula do siebie dwie najważniejsze kobiety w swoim życiu.

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Żeby coś się zaczęło, coś musi się najpierw skończyć.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
A więc tak to jest mój pierwszy One Shot i wiem że jest beznadziejny i głupi ale chodziłam po pokoju i nie wiedziałam co robić i postanowiłam napisać one shota.
I jeszcze ważna sprawa DO PRZYSZŁEJ NIEDZIELI CHCĘ DOBIĆ DO 300 WYŚWIETLEŃ A JEST ICH 230 WIĘC POMÓŻCIE. Kocham was Kasia. I waraźcie swoją opinię o tym one shotcie w komentarzach. Pa pa :*.

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty