Prolog nowego opowiadania + ważne info.

Leonetta w dorosłym świecie.
Prolog.
Ona- 21 letnia szatynka o czekoladowych oczach. Szuka teraz pracy, jako asystentka w firmie. Mieszka w Buenos Aires razem ze swoimi przyjaciółkami Lu, Fran, Cami i Naty. Jej drugą pasją jest muyka.

On- 22 letni szatyn o szmaragdowych tęczówkach. Poszukuje asystentki do swojej firmy VeradCompanyBuenosAires. Mieszka razem ze swoim 4 letnim synkiem Zackiem. Matka Zacka umarła jak mały miał 1,5 roku. Oprócz zajmowania się firmą, uwielbia muzykę.

Co połączy te dwa różne światy?


&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&*&
Hejka przychodzę do was po 5 dniach z może przykrą, a może wesołą wiadomością? A więc tamto opowiadanie zawieszam nie usuwam ale zawieszam nie mam na nie weny. A to już od dłuższego czasu siedzi w mojej głowie i pora je zacząć. Przepraszam ale tamto mi się już po prostu znudziło. Może do niego powrócę? Tego nie wiem. Ale jak to mówi nasza kochana Tinka: ,,Każdy koniec, to początek czegoś nowego”. Nie wiem w ogóle czy tamto się wam podobało. Było mało komentarzy i wyświetleń, mam nadzieje że to wam bardziej podejdzie. Liczę na parę komentarzy.
Kocham wasss Kasia.

KOMENTUJESZ=MOTYWUJESZ=MNIE CHCE SIE PISAĆ.

Komentarze

Popularne posty