Q&A z Natalia21smile



-*-
  1. Jaka była najgłupsza rzecz jaką kiedy kolwiek zrobiłaś ?
    Hmmm to jest trudne, bo było wiele takich ale chyba to że będąc mała biegłam i wybiłam zęba. Xdd


  1. Wierzysz w ... ?
Wierzę w miłość taką prawdziwą i to że marzenia się spełniają.


  1. Co byś zrobiła gdybyś wylądowała na bezludnej wyspie ?
    Hmm jakbym miała ze sobą tel to zadzwoniła po pomoc, ale zapewne jakoś żyła.xddd
  2. Uwielbiasz ...?
Uwielbiam tańczyć i grać w piłkę ręczną. I LOVE HANDBALL.


  1. Twoja ulubiona książka ... ?
Jeśli chodzi o serię to ,,Dziennik Cwaniaczka", a jedna to ,,Czekolada z chili".


  1. Jakieś wspomnienie z dzieciństwa ?
Jeżdżąc do sis na wakacje zawsze dziennie zjadałyśmy po co najmniej 10 lodów wodnych. 


  1. Co chciałabyś robić za kilka lat ?
Skończyć szkołę i pójść na studia ale nie wiem jeszcze jakie.


  1. Gdzie chcesz mieszkać w przyszłości ?
    Z moją kochaną Natką (Natalia21smile) jest to moja bff.
  2. Jak długo chcesz prowadzić bloga ?
Jak długo się da i jak długo będą moje czytelniczki, chcę stać się sławna dzięki pisaniu lub bloggowi.


  1. Coś co kochasz ... ?
Hmm jest to pewien chłopak no i oczywiście blog.



No więc przybywam do was z Q&A
Pytania zadała mi Natalia21smile
Rozdział już jutro.
A dziś dobijamy do 7000 wyś
Besos:-*
Kate


Komentarze

Popularne posty