Wracam w wielkim stylu! Prolog Leonetta Internetowa Miłość

Prolog
Ona- Szatynka o czekoladowych oczach. Ma 17 lat jest w drugiej klasie Liceum. W szkole nie ma nikogo z kim mogłaby porozmawiać, jest nieakceptowana przez rówieśników z niewiadomych przyczyn. W szkole zakłada słuchawki, włącza słuchawki i zamyka się w swojej bajce. Cały jej świat ma w komputerze to tam jest lubiana i jest sobą. Ojca nie ma, bo zginął gdy miała 5 lat, a matka jest bezrobotna od roku. Od 5 miesięcy piszę na czacie z nieznajomym. Oboje w sobie zakochani, oboje z tej samej klasy lecz jeszcze o tym nie wiedzą.

-Wróciłam- krzyczę wchodząc do przedpokoju. Zdejmuje i rzucam torbę w kąt. Idę do kuchni.
-Hej córciu- wita się ze mną moja mama.
-Hej i jak rozmowa?- Zapytałam wyjmując sok pomarańczowy z lodówki.
-Kiepsko, powiedzieli to co zawsze ,,Proszę czekać na telefon” ale i tak pewnie mnie nie przyjmą, mam za małe wykształcenie- westchnęłam.
-Nie mamo! Masz dobre wykształcenie tylko zaczęłabyś wreszcie porządnie tej roboty szukać a nie tylko narzekasz- powiedziałam i wyszłam. Kocham moja mamę ale czasem mam ochotę ją udusić.
Weszłam do mojego pokoju. Zgarnęłam laptopa z biurka i usiadłam na łóżku. Otworzyłam czat i zobaczyłam że nieznajomy jest dostępny.
-Ja-
Hej
-Nieznajomy-
Hej piękna cr?
-Ja-
A nic wróciłam ze szkoły i padam RATUJ!
-Nieznajomy-
Ja tak samo! Może spotkamy się na żywo?
-Ja-
.......

HEJ KOCHANI!
WRACAM!
PRZEZ TEN WEEKEND ODPOCZĘŁAM
I PRZECZYTAŁAM
OPOWIADANIE
KTÓRE MNIE ZAINSPIROWAŁO
MAM NADZIEJE ŻE MNIE JESZCZE PAMIĘTACIE
HEHE
ALE WRACAM
Z PROLOGIEM OPOWIADANIA
PT. INTERNETOWA MIŁOŚĆ
I JAK WAM SIĘ PODOBA?
ROZDZIAŁY BĘDĄ SIĘ PJAWIAĆ TYLKO I WYŁĄCZNIE W WEEKENDY
MAM NADZIEJĘ
ŻE WYBACZYCIE MI
TĄ MAŁĄ PRZERWĘ KTÓREJ POTRZEBOWAŁAM
TAK WIĘC ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA
BESOS :-*
KATE

Komentarze

  1. O widzę, że zapowiada się....NIESAMOWICIE!!!! Chce już kolejną część!!! Cieszę się , że na króko zawiesiłaś bloga hehe kochana :D :* !!! <3 Wreście dopadła cię wena, z czego bardzo się cieszę!!! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że wracasz!
    Prolog zajebisty.
    Tajemniczy nieznajomy to Leon prawda?
    Wena wróciła całe szczęście i oby nie odchodziła heh
    Czekam na next :-)
    Pozdrawiam Królik!
    Buziaczki :* ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku ❤❤❤ po prostu nie wieże wróciłas ???!!! A już się bałam ! A tu 2 dni przerwy jej !!! Boski ten prolog ! ♡ Czekam na rozdziały !!!! <3 <3 <3 ☆☆☆ I GRARKI ♡☆ Nasz już 6400 wyświetleń !!! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty