Rozdział 1,,Czat"


Rozdział 1
Otworzyłam czat i zobaczyłam że nieznajomy jest dostępny.
-Ja-
Hej
-Nieznajomy-
Hej piękna cr?
-Ja-
A nic wróciłam ze szkoły i padam RATUJ!
-Nieznajomy-
Ja tak samo! Może spotkamy się na żywo?
-Ja-
.......

Nie wiedziałam co odpowiedzieć, szybko wyłączyłam swój laptop.
Zeszłam na dół moja rodzicielka podała obiad. Zjadłam i poszłam się uczyć. Około 19 skończyłam. Weszłam jeszcze raz na czat i zaczęłam pisać do nieznajomego.

-Ja-
Sorki, że tak skończyłam ale się trochę przestraszyłam. Na razie nie chcę żebyś wiedział kim jestem.
-Nieznajomy-
Nic się nie stało. Trochę smutno :-(
-Ja-
Ej nie smutaj
-Nieznajomy-
No dobra, idziesz na bal w ten piątek?
-Ja-
Nie raczej nie. A ty? Nawet nie mam z kim.
-Nieznajomy-
Ja tak. Ej chodź będzie fajnie.
-Ja-
No dobra. Ja już lecę pa dobranoc :-*
-Nieznajomy-
Pa piękna :-*
No i tak zakończyła się nasza rozmowa, wyłączyłam laptopa i poszłam spać.

Rano
Wstałam o 6.30, wzięłam szybki prysznic, uczesałam się i ubrałam w to:

zeszłam na dół zjadłam śniadanie, spakowałam plecak i wyszłam na przystanek. Jadąc autobusem pisałam z nieznajomym. Ciekawi mnie kto to jest.

Dam, Dam, Dam
Rozdział 1 oddaje w wasze ręce.
Ogólnie jest to jedna wielka klapa.
Ale chciałam go dodać.
W tym rozdziale wzmianka o balu,
a w następnym:
-Afera w szkole,
-Wpis do pamiętnika,
-Rozmowa z mamą,
-Tajemniczy Alex,
A następny rozdział za tydzień.
A teraz mały szantaż
4 komy- next
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Super! Zapowiada się ciekawie! Ciekawe jak to się skończy!!! Czekam na next !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Noooo ! Oczywiście prześliczny rozdział ♡♡♡ Już nie mogę się doczekać co będzie gdy się poznają ! Czekam na nexta :-*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty