Rozdział 5 ,,Przeproś"

Rozdział 5
Rano
Wstałam 6.30. Weszłam do łazienki i wzięłam prysznic. Gdy już wyszłam spod prysznica ubrałam ten zestaw:
zrobiłam delikatny makijaż i wysuszyłam włosy. Związałam je w kitkę. Spojrzałam na zegarek w telefonie, wskazywał on 7.15. Poszłam jeszcze do mojego i spakowałam torbę. Zeszłam na dół w celu zjedzenia śniadania. Postawiłam na kanpki z nutellą. Zjadłam i usłyszałam dzwonek do drzwi. Kogo niesie? Otworzyłam, a moim oczom ukazał nie kto inny jak Leon. Uśmiechnął się do mnie i pocałował czule.
-Hej piękna- powiedział.
-Hej, co ty tu robisz?- zapytałam uśmiechając się.
-No jak to co? Przyszedłem po moją księżniczkę- powiedział.
-Jak to twoją?- zapytałam.
-Na prawdę mam Ci to tłumaczyć?- kiwnęłam głową na tak- no to może chociaż wpuścisz mnie do środka bo wiesz jest już prawie grudzień i jest trochę zimno- powiedział a ja go wpuściłam i zamknęłam drzwi.
-No to- zaczął- jesteś moją księżniczką, bo Cię bardzo kocham i będę teraz tak Cię nazywać- powiedział.
-No tak ale my nie jesteśmy razem, nawet się mnie nie zapytałeś- powiedziałam i się zaśmiałam.
-No w sumie- przerwał- A więc uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją dziewczyną?-zapytał ze słodką minką.
-Tak głuptasie- powiedziałam i się do niego przytuliłam.
-No to teraz mogę już iść z tobą do szkoły?- zapytał.
-Tak i lepiej już chodźmy bo zaraz się spóźnimy- powiedziałam zakładając kurtkę.
-Okej- powiedział i wyszliśmy.
W szkole o dziwo nikt się już ze mnie nie wyśmiewał, a nawet okazało się że popularsi połączyli się ze mną, dziewczynami i Leonem. Wszystko jest dobrze przynajmniej teraz.

Dom
Właśnie Leon odprowadził mnie do domu i teraz jest u mnie w pokoju, ja szykuje kakao. Gdy było już gotowe poszłam do mojego pokoju. Wchodzę i co wiedzę? Leona rozwalonego na całym moim łóżku.
-A tobie to nie za wygodnie?-pytam odstawiając kubek z kakaem na stolik.
-Nie, mogłabyś mieć wygodniejsze to łóżko- mówi i ciągnie mnie tak że ląduję mu na kolanach. O nie tak nie będzie! Biorę troszkę bitej śmietany na palec i smaruje mu na nosie.
-O nie będzie kara- mówi i przewraca nas tak że to ja leżę pod nim.
-Co ty chcesz zrobić- mówię śmiejąc się.
-To- mówi i zaczyna mnie łaskotać. Cholera trafił w mój czuły punkt. Wybucham nieopanowanym śmiechem.
-Nnie...... proszę......... nie- mówię między napadami śmiechu.
-To przeproś- mówi i nadal mnie łaskocze.
-Pprzepraszam.....-mówię cały czas się smiejąc.
-No dobrze- przestaje mnie łaskotać a ja łapię powietrze. W pewnym momencie zaczynamy się całować. I teraz ktoś wchodzi do pokoju. Tym kimś jest...

No witam mordy moje w 5.
Poniedziałek a ja dodaje rozdział wtf??
No tak ale napadła mnie wena.
Tak więc komujcie i następny rozdział już w piątek/sobotę.
Besos:-*
Kate

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Jejku ♡
      Oj rozpieszczasz nas , rozpieszczasz ! ♡ Koffam ♡ Oficjalnie są już para ! Jej <3 I moje ukochane kakao ❤❤❤ Ciekawe kto jest tą tajemniczą osoba ? Mama Vilu ? Alex ? A może Fran ? No nwm <3
      Czekam na nexta :-*

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mamy oficjalnie Lajonette!
      Zajebiście; *
      Kto im przeszkodził?
      Zajebisty rozdział jak zwykle.
      Buziaczki. Przytulaski. ♥♥
      Pozdrawiam Królik!
      Buziaczki :* ❤

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. DZIĘKI! MAM NADZIEJE ZE BĘDZIESZ ZAGLĄDAĆ CZĘŚCIEJ
      BESOS:-*
      KATE
      PS. SORRY ZA CPAPSLOCK.

      Usuń
  4. Przepiękny !!! <3 Chce następny :D <3 <3
    Bierz się za pisanie !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu zawaliłam :c Przepraszam! Kolejny raz spóźniam się z komentowaniem :(( Mam nadzieję, że mi wybaczysz :) A co do rozdziału: Cudowny, prześliczny i wbyads ♥ Trochę mnie nie było, a tu Lajonetta <333 Ugh, następnym razem jak nie skomentuję to musisz mnie ochrzanić c: Pozdrawiam i czekam na next'a <3 Postaram się skomentować na czas :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty