Prolog Leonetta Mroczny Swiat


Prolog
Kolejny dzień bólu i cierpienia- pomyślała 17-letnia szatynka o czekoladowych oczach. Wstała z łóżka w celu pójścia do szkoły. Czy miała ochotę? Nie a czemu, bo bała się jego Leona Verdasa- pięknego szatyna o szmaragdowy tęczówkach- niegdyś jej przyjaciel lecz teraz jej największy koszmar.
****W szkole****
-Ej ty Castillo- warknął Verdas podchodząc do Violetty, która przerażona stała przy szafce i już wiedziała co ją czeka.
-Co nie słyszysz co mówię- huknął na cały hol, czuła jak w jej oczach zbiera się słona woda, która ma ochotę wypłynąć. Nie poznawała go, kiedyś był jej przyjacielem ale odkąd dołączył do elity tej suki Baroni zmienił się nie do poznania. # Mały chłopczyk i dziewczynka bawiąc się na podwórku są najszczęśliwsi na świecie
-Violu, kocham cię- mówi mały chłopczyk.
-Ja ciebie też, Leoś- mówi dziewczynka
po czym oboje tulą się do siebie# Na samo to wspomnienie po policzku dziewczyny spływa jedna samotna łza, nie wytrzymuje już tego ma dość go który tak bezlitośnie się nad nią znęca, a ona pomimo tego kocha go tak bardzo go kocha. Ucieka od niego tak po prostu najdalej jak się da.


Hejka, witam moje mordy. Przychodzę do was z prologiem który jest do nowego opowiadania. Tak będę teraz prowadzić dwa opowiadania. Czemu? Temu żeby mieć możliwość dodawania postów z opowiadaniem na które mam akurat wenę, myślę że to będzie dla was najlepiej. Co do tego opowiadania zmienię trochę wygląd bo będą w nim gify a nie ubrania i czasem cytaty. Będzie ono raczej bardziej mroczne i Leon będzie zły BUAHAHAHA zła ja. Ale teraz mam wenę na nie, więc cóż. Mam jeszcze pomysł na założenie drugiego bloga ale będzie on o moim życiu i modzie. Co wy na to? A na dodatek mam teraz nową pasję. Jaką? Jazda na desce, zakochałam się w tym, a czemu bo kupiłam wspaniałą Penny Board i jeździ się na niej cudnie. A co do bloga mam zamiar dodawać 3 posty w tygodniu. Mam nadzieję że wam się to spodoba. I jeszcze raz zapraszam do obserwowania na Snapchatcie : KasiaXd19
I wchodzenia na mojego aska ( kliknij na słowo aska) każdego na snapie również będę obserwować. Możecie też w komach dawać linki do swoich blogów chętnie sobie poczytam :-)
Besos :-*
Kate

Komentarze

  1. Super!! Cieszę się ze posty beda 3 razy w tygodniu!! Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału!!! :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty