Violetta Live

Hola kochani. Dziś wielki dzień bo koncert i dlatego przygotowałam dla was ten post.
Co do akcji to właśnie one:
Mas Que Dos- Cały stadion trzyma białe kartki z serduszkami i napisem: Hermanitas.
Soy Mi Mejor Momento- przed przemówieniem Tini krzyknąć Cercimos Juntos ( Cresimos Huntos) i zacząć śpiewać aby Tini dołączyła do nas. Nie zapomnijcie również o lampkach w telefonach.
En mi mundo- trybuny trzyamją białe balony a płyta czerwone.
nie zapomnijcie również o tym by śpiewać. :-)
A więc to są akcje a teraz jeśli chcecie się ze mną spotkać to tak będę na stadionie  w sektorze D17. Na trybunach dolnych. Ubrana będę w tą samą koszulkę co na lotnisku i będę mieć dżinsy marmurki z dziurami na kolanach i przyduży sweter i różową torebkę z Violetty. Tak więc do zobaczenia na koncercie. Mam nadzieję że pomogłam. 
Besos :-*
Kate

Komentarze

Popularne posty